27 Ocak 2011 Perşembe

düğün magnetleri


Herkese merhaba,
Düğün hazırlıkları tüm hızıyla devam ediyor.. 
Düğün 25 Haziran'da daha çok zaman var ama sıkışmamak adına birçok şeyi önceden halletmeye çalışıyorum. Daha 5 ay var ama gelinliğimi aldım mesela :) Bu duruma annem "ne kadarda meraklıymış evlenmeye" diye benimle dalga geçmiş olsa da benim içime sinen hoş bi gelinliğim var artık. Neyse böyle yavaş yavaş hazırlanıyoruz. Şuan gündemde düğün magnetlerim ile tesisatçı var. Tesisatçının konu ile pek alakası yok. Acaba bahsetmeli miyim bilemedim neyse sonraya atıyorum :) Düğün magnetlerine gelelim
Düğüne gelenlere hatıra olsun, buzdolaplarına yapıştırsın vb. diye düğün magneti yapmaya karar verdim. Bu iş için düğün konseptli mağazalarda yada internet siteleri ile görüşmekten kaçındım. Neden? kazıklıyorlar :)) Resmen insanın o işi yapası geliyor. Neyse bir internet sitesi buldum genelde işyerlerine, suculara ticari magnet yapan bir yer (google' a ransey ajans yazınca çıkıyor). burası ile görüştüm istediğim magneti tasarladım. Dedim ki bunu yapabilir misiniz? Bir kaç değişiklikle yaptılar valla :) 1000 tanesi 45 tl'ye !! 6 tl de kargo ödedim. 
oturdum saydım 951 adet gelmiş, içinden 20 adet kadar çiğköfteci magneti çıktı, 10 tanesinin felan hatası vardı. Tolere edilebilir bir sayı olarak geldi. İtiraz etmedim. Çünkü magnetler çok güzel oldu, çok innovatif ve yaratıcı.
aferin bana işte magnetler


4 yorum:

  1. çok güzel olmuş. çok yaratıcı ...:)))

    YanıtlaSil
  2. gercekten cok basarili bir calisma olmus. Tebrik ederim yayin hayatinizda basarilar dilerim. Burda bole onemli bilgileri paylasip insanlik adina onemli hizmetler yapmaniz bunu da hic bir karsilik beklemeden yapmaniz gercekten cok guzel :))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler, önümüzde düğün hazırlıkları ile ilgili büssürü maceramız olacak gibi :) paylaşmak bizim için bir zevk

    YanıtlaSil
  4. Yeni maceralarınızı keyifle bekliyorum; evlilik hazırlıklarınızın takipcisiyimm; işiniz zor gerçekten, şimdiden kolay gelsin, blogunuz da hayırlı olsun.
    sevgilerrr

    YanıtlaSil